Medewerkers voor het kantoor van de toekomst

Een goede teamsamenstelling is in toenemende mate een punt van aandacht in het accountants en administratiekantoor. Waar geautomatiseerde systemen menselijke taken overnemen, kan het aantal medewerkers kwantitatief krimpen. En waar een accountantskantoor een nieuw type dienstverlening in de markt zet, is een ander type medewerker nodig. In veel gevallen is training en opleiding nodig om ervoor te zorgen dat medewerkers over de juiste competenties kunnen beschikken. Op deze pagina vind je blogs en informatie om jezelf je team en kantoor te ontwikkelen.

laatste medewerkers en team blogs

De medewerkers van de toekomst

Accountancy is teamwork maar in de toekomst zal automatisering een (steeds) groter deel van dat team worden. Het gedeelte registreren en rapporteren kan voor een groot gedeelte automatisch. Zo is er tijd over voor signaleren en adviseren. Hebben jullie mensen in huis met juist die vaardigheden?

Meer weten over de perfecte teamsamenstelling en talenten?

Download de Belbin whitepaper “het perfecte team samenstellen in het accountantskantoor “.
Inclusief het praktijkverhaal van Ten Kate Huizinga.

Bekijk de video over teams beter samenstellen

Begin met typen en druk op enter om te zoeken